Wat is je passie?

 

image

Wie af en toe de blog leest (waarvoor mijn oneindige dank!), weet dat ik graag van de lezers hoor. Jullie hebben altijd opmerkingen of vragen waar ik iets mee kan en ik vind het persoonlijke contact gewoon heel leuk en motiverend.

Dus besloot ik deze ochtend, bij mijn tweede koffie (bij de eerste denk ik nog niet zo veel), dat ik gewoon af en toe eens een ‘vraag aan de lezers’ op jullie zal afvuren. En ik hoop natuurlijk op massale reacties!

Mijn allereerste, allerofficiëelste lezersvraag:

Wat is jullie passie?

Waar kan je echt helemaal in op gaan? Waar kan je je stress en frustraties in kwijt? Wat helpt je even de wereld te vergeten? Wat is helemaal van jou? Niet van je gezin, je familie, je vrienden, je job, je omgeving, maar echt helemaal van jou?

Een passie hebben, een hobby of bezigheid waar je blij van wordt, is belangrijk. Wij zetten zoveel – en soms alles – in het teken van gezin, werk, familie, vrienden en huishouden dat we het verdienen om iets te hebben dat helemaal van onszelf is. Het maakt niet uit dat niemand het begrijpt, het is ons eigen dingetje die ons rust geeft.

Dus ik ben heel erg benieuwd wat jullie passie is! Laat een commentaar achter, stuur me een bericht, zeg het me persoonlijk of op Facebook,…

Inspireer en wordt geïnspireerd!

1, 2, 3, GO!

4 gedachtes over “Wat is je passie?

  1. Ik ben heel graag creatief bezig, dingetjes maken, bakken, koken, naaien… Word ik hélemaal zen van. Maar ik kom er erg weinig toe 😦

    Like

  2. Bij mij is dat moestuinieren,ik ben nog aan het leren hoor,maar dit jaar hebben we voor de 1ste x van onze moestuin kunnen genieten.Nog veel te leren uiteraard,maar ik kom helemaal tot rust.

    Like

Geef een reactie

